mandag 20. juli 2009

Stressa dag på jobb

På søndag var det kun stress, stress og atte stress på jobb! Kom om morgonen, og då var det allerede ein GOD del oppvask som måtta takast, og det var litt i frå gårsdagen og frå kveldsen og sikkert frå natta også. Så var vi jo også kun 2 stk. på jobb også. Men vi fikk ei som jobba i kafeèn i 6. etg. til å hjelpe oss litt med middagen slik at det skulle gå litt fortare sidan dei der nede ikkje hadde så mykje som vi oppe i 8. å gjere. Men heile dagen var i grunn stress, for det var ein heil haug oppvask uansett, det var liksom kun mot slutten av dagen det begynte å minke. Så var det også stress med matvognene, spesielt sidag eg begynte med å sette bretta til vogn 1 inn i vogn 2, men det var heldigvis ikkje så mange brett, så det fiksa eg fort opp i. Så då klokka nærma seg 10, fikk vi vel kanskje ein 5 min. pause før vi måtte begynne å jobbe igjen. Så då var det å begynne med middagen. Då var det også stress med dessa matvognene, og maten der. Og i tillegg då eg skulle ned på hovudkjøkkenet i kjellaren for å hente noko, og det då ikkje var folk der, ekje så enkelt å finne fram til alt sammen då, når ein ikkje er så kjend der endå. Men eg fant no fram til det viktigaste i så fall, og det gjekk no bra.
Så vi stressa no vidare når vi var ferdige med middagen, og til vi var ferdige for dagen. Så det var altså jobb frå 07.00 - 15.00 og med då kun ca. 5 min. pause, slitsomt! Heldigvis hadde eg fri i dag, på mandagen.

Så resten av dinna nye veka på jobb, trur eg at eg skal vere nede på hovudkjøkkenet, så er litt spend på korleis det kjem til å gå.

Ingen kommentarer: