søndag 14. desember 2008

Søndags ope

I dag, vart eg då vekt av pappa litt før 12. sjølv trudde eg klokka var 8 eller nåke. Men han kom verfall hamrande på døra i dag og, og sia eg så vidt var våken fra før av kvapp eg nåke sinnsjukt, at eg er sikke på eg hoppa liggande i senga xD
Men eg sov vertfall videre, og sto opp rundt 1 då vekkerklokka ringte.
Då var det å hive i seg nåke mat, stakk på datan en tur, og så rett til Førde med Camilla.

Så eg og Camilla gjekk no der å vasa til klokka nærma seg 3 og ho skulle sta å spise middag. Så då ringte eg til Silje sia vi skulle møtast når ho var ferdig å kjøpe ballkjole til torsdag. Så då møtte eg ho, og så gjekk vi rundt å vasa, eg kjøpte nåken julegava då, og så kom Camilla igjen når ho var ferdi å spise.

Så rundt 6 gjekk vi alle kver for oss, å eg gjekk heim å spiste middag, var litt på datan før eg og pappa skulle sta å sjå på leiligheta til Cato (brodern). Så når vi kom heim igjen, støvsuga eg og moppa bade og soveromma før eg tørka støv i heile huse. Og når eg var ferdi med det, reiste eg heim att til mamma.
Så no gjer eg egentli ikkje på so mykje... Må dusje, å så øve til naturfag prøve -.-
Men eg trur eg ende opp med å sjå film istede :)

Ingen kommentarer: