mandag 15. desember 2008

Julegaver

I natt, etter at eg hadde lest ei bok og hadde sløkt lyse på rommet litt før 1, begynte plutseli skrivemaskina å lage rare lyda, så eg slo på lyse for å skjekke kva det var for nåke, å då slutta lydane, så då tenkte eg at det var sikkert ingenting, men når eg slår av lyse og legge meg ned igjen for å sove begynne den påann igjen, så eg slår på lyse og enda en gang slutte den. Det var skummelt xD

Så i dag har egentli vert en kjedeli dag på skulen. i siste time hadde vi i tilleg naturfagprøve, der eg så å sei ikkje kunne den drit, men det er jo typisk meg uansett så.
Så då eg kom heim, var det ut med Dina en tur å så inn å slappe av litt. så kom mamma og vi hadde middag. så stakk eg til sentrum med Sofie for å kjøpe julegava, å no trur eg, forhåpentlivis, at eg er ferdi.

Så til slutt, kjøpte vi oss kvar sin liten brus og en liten sjokolade, så fant vi oss eit hjørne ein eller anna plass der vi slo oss ned sia vi måtte ha en pause. Så la Sofie seg ned med hode sitt i fange mitt, å så prøvde ho å mose en sjokolade inn i kjeften på meg. Å vi lo så det sikkert hørtes ut som om nåken holdt på å daue, å når det i tilleg kjem en liten onge springanes ned dit vi satt å såg oss, lo vi berre enda meir, men han sprang heldivis sin vei ganske så fort då han såg oss. Å so begynte vi å mimre tilbake til morsome opplevelser, så vi satt no der å lo.
Å så har eg i tillegg fått den glade nyheten om at Inger lise flytte heim på fredag. Yes, endeli :D

Ingen kommentarer: