torsdag 11. desember 2008

Normal og kjedelig dag


ingenting spesielt so har skjedd i dag egentli. trur egentli det gjekk greit på yrke prøva vi hadde i dag, elles har vi laga lussekatta på skulen i dag i dei 3 siste timane, vart ganske gode.

kjenner det fortsatt litt etter att eg sklei på isen i går, var ikkje nåke godt det der, hehe, men men, er det glatt så er det glatt, ikkje so mykje eg kan gjere med det akkurat.

Elles i dag var eg med mamma til sentrum en tur sia ho skulle kjøpe nåken julegava (men det blei berre en) så reiste vi på Europris sia ho hadde sett nåken billige radioa der som ho ville. å då vi kom inn døra, såg eg nåken glasflaske med Cider, og med alkohol, å dei har ikkje lov til å selge alkohol i butikkane, hahaha, var litt morsomt igrunn :p

men så reiste vi heim, å mamma stakk på en middag ting, så no sitte eg her aleine heime med musikk å lure på å stikke i dusjen.

Men gode gud så kjedelig Førde er, ingenting å finne på her...

Ingen kommentarer: