mandag 8. desember 2008

Matte

Dagen i dag begynte med at eg våkna i løpe av natta av nåke eg eigentlig ikkje er heilt sikkert på kva var, men eg trur, mest sansynlig at det var torden. Så eg våkna så vidt, og gadd ikkje bry meg nåke særli å prøvde å sovne igjen. Sovne gjorde eg nok, men så ei stund seinare ringte vekkerklokka mi. Eg slo den av, moste til klokka for at lyse skulle komme på så eg kunne sjå kor masse klokka var, å den var ikkje meir enn 6 då. herregud tenkte eg, er jo en jævla time til du skal ringe ! stillte klokka riktig, satte den på igjen og prøvde å sovne igjen, nåke som ikkje var fullt så enkelt -.-
Men eg sovna vel, så ringte vekkerklokka 40 min seinare, eg slo den av, la meg til å sove igjen til vekkerklokka på mobilen ringte. Når den ringte låg eg litt, og klarte til slutt å dra meg opp av senga. Veldig tongt...
då var det å hive på seg nåken kle, lage frukost og slå på datan og tv'n i halvsøvne.
Så nærma klokka seg 08.10, så då begynte eg å surre sammen ledningane til laderen til datan og putta den og datan ned i sekken.
så eg kom meg no på skulen, satt vel egentli på datan i dei 4 første sånn ca. og så var det engelsk å det gjekk og heilt greit, men så var det dobbeltime med matte. eg var så lite motivert til å gjere nåke so helst med tanke på at vi skal ha heildagsprøve i matte i måra. så eg tenkte eg heller kunne jobbe meir med det heime.
så då endeli matten var ferdi å vi kunne gå heim, gjekk eg først heim, spiste, satte meg ned, stakk på biblioteke å lånte meg ei bok; Lord Loss av Darren Shan, serien heite Demonata, å det var ei bok eg likte med en gang eg begynte å lese. og sidan mamma var på personal møte med jobben å eg var aleine heime med Dina, slo eg av tv'n og musikken og begynte å lese høgt for meg sjølv faktisk, nåke eg liker å gjere når eg er heime aleine. eg las ca. 3 kapittel før eg satte på en film eg hadde lasta ned "just friends". hadde egentli tenkt å sjå litt på den mens eg jobba med matten, men sånn vart det då ikkje.
så no sitte eg egetli berre å utsette å utsette det med matten, har så vidt åpna boka før eg smellte den igjen. Eg liker ikkje matte -.-"
Men eg får vel prøve å jobbe litt med matten no...

Ingen kommentarer: