mandag 29. desember 2008

Natt

blitt sløv med bloggen, haha ^^
Men i vert fall, til jul fikk eg no masse rart, kle, parfyme, armeband, masse gavekort, øredobba, jakke, osv osv... Men julestemninga, kor er no den blitt av då? Det finst rett og slett ikkje julestemning i meg lenger, den er helt borte, så for meg, er jula egentli en heilt vanli dag, berre med gava, å elles er egentli jula drit kjedeli :)

Så no ser eg egentli berre fram til nyttårsafta, alle rakettane, blir stas ^^
Så skal eg vist opp til Sofie då og, om eg får lov av pappa då -.-
og det er irriterande at vi ikkje får sende opp pinne rakketta ><

Yeah yeah... Men i vert fall i natt, så var eg så trøtt, eller i vert fall i 1 tia, så då sovna eg, så våkna eg igjen rundt 4 (?) å kem er det som ikkje får sove igjen då? jo, meg -.-
Meeen, det gjer no ikkje så masse, hadde fint "selskap" på msn å telefonen eg ^^
Å så no sitte eg egentli å vente på Inger lise som aldri kjem, faen heller ><
Vi skal til Florø, haha xD
Men eg må få tak i nåke drikke, brus eller nåke, eit håp om å våkne litt, kanskje sove litt på bussen.

Ingen kommentarer: