onsdag 10. desember 2008

Glatt ute

våkna som normalt av den stygge måkebilen mellom 4 og 6 ein gong trur eg, sovna igjen og våkna av vekkerklokka og stod opp då. så var det tid for frukost og stikke på skulen ca. 30 min. seinare. heilt OK dag på skulen egentli. Kom heim, gjekk ut med Dina, og då eg kom, var dei vel i tillegg akkurat ferdi med å legge nytt golv på kjøkkenet. så lagde eg meg mat igjen og venta på at mamma skulle komme heim. då ho kom var det enda litt meir mat (masse mat virke det som) og så kom Cato sia han og vist nok skulle ha middag her, og så litt seinare stakk eg ut med Camilla. Vi gjekk å vasa litt nedi sentrum og der såg vi en drita fyr, vi gjekk forbi han på den samme plassen eit par ganga, å så litt seinare var politiet der og såg etter han, men då var han vekke. HAHA !
Så stakk vi bort på kroa etter ei stund å venta på en kompis av Camilla, å når han kom, var vi ute å kjørte litt på glatta. så for vi opp til han en liten tur sia vi kanskje skulle sta å ake eller nåke, å so bla bla bla. så skulle eg heim for å øve til ei jævla yrke prøve vi skal ha i måra, å då eg hadde gått ut av bilen og skulle til å runde hushjørnet sklei eg på isen, å så satt eg der. Vondt i halebeine og handa. handa so var verst faktisk. så eg satt no der ei stund før eg reiste meg opp igjen og gjekk videre, opp trappa og inn.
Har berre gått å venta på å tryne på isen, men det skjedde liksom aldri... før i dag. Så no er det vel berre å vente til neste gang en går på tryne då.
Blææh ><

Ingen kommentarer: