lørdag 13. desember 2008

Redigeringsprogram

I dag føle eg meg egentli heilt kake. Trøtt og giddalaus. Våkna i 8 eller 9 tida i dag tidli, og tenkte: "herregud, ekje klokka meir? Soooove lenger" så eg la meg til å sove igjen og sovna ikkje lenge etterpå. så då klokka nærma seg 10, hamra det på soveromsdøra mi, hørtes ut som om pappa hadde tenkt å slå inn døra. Så han kom inn, sa Siri eit par ganga, men sia eg ikkje gadd reagere å gi han nåke svar begynte han å slå av å på lyse 100 ganga. ingen reaksjon då heller, så då kom han bort til senga "Siri, eg må snakke med deg!" ååh, kva er det no for nåke gale då liksom? så til svar får han eit veldi trøtt ja eller mhm... så då fikk eg den "gledelige" beskjed om at når eg sto opp måtte eg ta ut av oppvasksmaskina, vaske litt på kjøkkenet og støvsuge, mens han var ute med besta, og Mariann åpna salongen deira. Jaja, han gjekk å eg la meg til å sove igjen. så våkna eg i 11 tida, men eg gadd ikkje stå opp då heller, så våkna eg litt over halv 1 igjen, og då tenkte eg det var på tide å stå opp. ikkje nåke særli fristande sia det var iskaldt på soverommet. Men eg stod opp, gjekk ned, tok ut av oppvaskmaskina, satte inn i oppvaskmaskine, vaska og rydda. så lagde eg meg frukost før eg begynte å støvsuge både nede og oppe.

Då eg var ferdi med det, gjekk eg å irriterte meg over at "en nettverkskabel var koblet fra" så eg ikkje fikk komt meg inn på internett, så eg fant den greie løysinga å stikke bort til mamma, sia eg uansett måtte hente naturfagbøkene mine sia vi skal ha prøve i det på mandag. skyt meg.

Men eg skreiv litt i naturfag då eg var komt heim til mamma, før eg la sammen bøkene og ikkje gadd meir. så fant eg ut at eg ville skjekke om eg fant nåken gratis redigeringsprogram til bilder, og det fant eg jo. lasta det ned og begynte å utforske. så langt er det for det meste rammene eg skjønne meg på, hehe.

Så fant eg ut at eg skulle legge nåken ramme på bildene av kvalpane vi hadde i sommer. Å eg savne dei så masse, vart liksom så tomt når dei reiste. Men men, kan ikkje akkurat ha 5 hunda og 2 katta i hus, det går berre ikkje, så så må ein berre selge.

Så no sitte eg fortsatt heime hos mamma, fortsatt ganske så trøtt, å høyre på musikk med Rebelle liggande vedsia av meg, ho vil vel egentli opp på fanget mitt å sove, men der er datan, hehe.

Ingen kommentarer: